Találd meg!

Optimális tárolási eszköz

2019. február 21. - Nándoki Nóra

A sikeres vállalkozások a megfelelő szervezésen alapulnak. Bizonyos termékeket gyakran óriási távokon át szállítanak, akár a telefonunk is több távot tett meg, mint némelyik ember egész életében. Emellett az se ritka, hogy hosszú időkig a raktárban állnak a termékek. Ezért is oly fontos a minél kiválóbb tárolási módszerek alkalmazása. Akár egy hosszú útról, akár a raktárban való porosodásról van szó, a termékünknek a tárolási időszak alatt semmi kép sem eshet baja. A legrosszabb, amit elkövethetünk a saját vállalkozásunkkal szemben, ha felelőtlenül spórolunk a minőségi eszközökön. Természetesen ettől függetlenül érdemes költséghatékony megoldást választani, amely megfelelő minőséggel rendelkezik, de az ára is megfizethető. Ajánlani tudjuk pl. a strapabíró műanyag ládákat, amelyek rendkívül szélesválasztékú termékek tárolására alkalmasak lehetnek, emellett hosszúélettartalommal rendelkeznek. Így a halmozható műanyag tároló ládák akár földrészeken át ívelő szállítások során is megtudják óvni a termékeinket, és a nagy mennyiség se jelent gondot. Ne feledje el, a sikeres vállalkozáshoz elengedhetetlen az átgondoltság, a tárolás megszervezése is annyira fontos, mint a termék előállítása. Nem csak megépíteni kell a várat, hanem megőrizni is.

strapabiro_muanyag_lada.jpg

Céges logótervezés és modern arculat

A mai kompetitív környezetben nem egyszerű talpon maradnia a cégeknek. Hatalmas nyomás nehezedik a magyar kis és közepes vállalkozásokra, hiszen mióta megnyitottuk határainkat a nyugati cégek előtt, rendkívül erős versenytársakkal kell felvennünk a versenyt.

Nyugaton már régóta tudják, hogy a siker kulcsa nem csak a minőségi termék, hanem a szuper megjelenés is. Olyan ez mint egy állásinterjú: jól kell kinéznie a polcon a terméknek, különben nem fogják elfogadni az emberek, hogy minőségi árut látnak az orruk előtt.

Az arculattervezés szolgáltatásokat sok cég fenntartásokkal kezeli a mai napig: nem adnak eléggé a látszatra és az arculattervezés az a költség amin spórolni szeretnének. Nagyobb hibát nem is követhetnének el: elszalasztják a lehetőséget rengeteg dologra:

  • visszatérő vásárlókat szerezhetnének
  • kitűnhetnének a tucattermékek közül
  • lojálisabb munkatársakat szerezhetnének, akik büszkék arra, hogy a cégnél dolgozhatnak

A Marketing21 ügynökség éppen ezért indította el a modern arculattervezés szolgáltatását, ami hiánypótlónak tekinthető a piacon. A cég nem csak azért előnyös választás, mert egységessé varázsolja a arculatot (erre egyébként bármelyik grafikai stúdió vagy kreatív ügynökség képes lenne), hanem azért is mert innovatív szemlélettel tervez. A szolgáltatás középpontjában azok az eszközök állnak, amelyek egy modern marketing rendszerhez szükségesek. Webes logót terveznek, elkészítik a honlap ikonját is, tehát az online térhez igazított arculattervezést kínálnak.company-products.png

2018 egyik legmenőbb rendezvénykiegészítője: a fotóautomata

Minden jeles eseményt az életünkben szeretnénk különlegessé tenni és a legjobb pillanatokat megörökíteni. Sajnos nem mindig tudunk találni egy jó fotóst aki ráér, vagy éppen az elkészült képekről lemarad valaki és örökké hiányolni fogja az emléket. De most elterjedőben van egy új trend: a fotóautomata kölcsönzés. Ez az eszköz, amelyet egyébként selfie gépnek is neveznek, képes gyorsan nagy mennyiségű fotót készíteni. Ezeket nemcsak digitálisan rögzíti, de a legjobban sikerült általunk kiválasztott képeket azonnal ki is tudja nyomtatni. Természetesen az online kapcsolat sem maradhat el 2018-ban, így a fotóautomata képes rögtön kapcsolódni a közösségi média hálózatokra.

Mikor érdemes igénybe vennünk a fotóautomata kölcsönzést?

Legjobban akkor járunk a kölcsönzéssel, ha sok embert kell lefotóznunk rövid idő alatt egy olyan eseményen ahol sokan vannak.Ekkor hiába fizetünk ki egy profi fotóst, nem biztos hogy lesz elég ideje mindenkiről elég fotót készíteni. Épp ezért  ha tudjuk hogy valamilyen nagyobb rendezvény lesz a közeljövőben: munkahelyi és karácsonyi céges partyk, szülinapi vagy házassági évfordulók és jubileumok, nagy tömeget vonzó megnyitók és persze az esküvők.box2.jpg

 

Miért jobb egy fotósnál a fotóautomata?

Egyrészt mivel egy szinte teljesen automatizált gépről van szó, így sokkal gyorsabban tud képet csinálni mindenkiről. A géphez bárki odamehet a kölcsönzés ideje alatt, így nem kell egy rövid időtartamba belesűríteni minden vendéget idegőrlő sorbanállás mellett. A gép használta nem nehéz, de tapasztalatlanabb társaságokhoz a legjobb kölcsönzést biztosító cégek küldenek egy kezelőt/asszisztenst is, aki segít a gép felállításában. ezenkívül jól jönnek a tanácsai és tippjei az egyes beállásoknál, hogy mi az ami a legjobb képeket eredményezi. A fotóautomata mellé általában adnak vicces kiegészítőket, jelmez kellékeket, hogy igazán bolondos fotókat tudjunk csinálni. Ezek segítségével még a legmorcosabb ember arcára is mosolyt csalhatunk.

Budapesten a legegyszerűbb a kölcsönzés, de máshol is megoldható a bérlés. További információért érdemes lecsekkolni ezt a fotóautomata kölcsönzőt.

Speditőr cég feladatai

A speditőr cégek alapvető feladata az áruszállítás Ennek az iparágnak a képviselője a székelykeresztúri Szinker Srl., egy családi vállalkozásból 25 év alatt felépített speditőr cég. Azonban az alapvető szállítási feladatok egy igazán professzionális speditőr cégnél ma már számos egyéb feladatkörrel egészülnek ki.

Mik is ezek a további feladatok?

  • Előkészítés
  • Tanácsadás ügyfeleknek
  • Technológia biztosítása
  • Géppark karbantartása
  • Fizikai anyagmozgatás
  • Adminisztráció

Előkészítés:

A tervezési fázis során a speditőr cég kidolgozza az optimális útvonal, ütemezés és időpont terveket. A speditőr cég és a megrendelő is akkor tud értéket és profitot termelni, ha a legköltséghatékonyabb megoldást választják az egyes projekteknél, természetesen az értékmaximalizálás mellett.

speditor_ceg_szinker.jpg

Tanácsadás:

Egy hosszú távú üzleti kapcsolat lényeges részét képezi, a gyakori konzultáció az üzletelek között. Ennek segítségével könnyebben tervezhető válik a jövő mindkét fél részére, és a tervezett projektek lebonyolítása és ütemezése is egyszerűbbé válik.

Technológia:

A 21. századi trendek egyértelműen az egyre gyorsabban fejlődő digitális technológiák irányba mozdítják el a szállítmányozási iparágat is. Ma már alap követelmény a GPS alapú nyomon követes és támogatás, valamint a szoftveres logisztikai lánc menedzsment. A következő 5 év nagy változása lehet a Big Data bevonása a szolgáltatási rendszerekbe. Így például akár menet közben is történhetnek útvonal változások, balesetek, felújítások torlódások miatt.

Géppark:

Egy minőségi szolgáltatást nyújtó speditőr cégnek kiváló járműflottára van szüksége. A Szinker Srl. csak és kizárólag Mercedes kamionokat használ megbízhatóságuk miatt. Természetesen egy ilyen amortizáció súlyos tevékenységű vállalatnál jobban is amortizálódnak a kamionok, épp ezért a rendszeres felülvizsgálatot és karbantartást a saját szervizében végzi a cég.

Szállítás:

Az alapvető szolgáltatása egy speditőr cégnek. Itt már inkább az legfontosabb, hogy a szerződési feltétel kritériumainak megfeleljünk és a reputációink ne csorbuljon hibás teljesítések miatt.

Adminisztráció:

Minden vállalkozás rémálma az adminisztráció. Ebben az esetben is érdemes minél nagyobb részarányú digitalizációt alkalmazni és nagyban segíthetjük az üzleti kapcsolatainkat, ha tehermentesítjük amennyire csak lehet üzleti partnerünket ez alól. Csak arra figyeljünk, hogy ezt kommunikáljuk is felé.

Mérőeszköz kalibrálás Magyarországon

Mérőeszköz kalibrálás Magyarország


A mérőeszköz kalibrálás Magyarország csupán egy pár tucat vállalat által végzett szolgáltatási piachoz tartozik. Azonban rendszeressége szükséges a hosszú távon minőségi szolgáltatás nyújtani akaró autószervizek életében. Egy professzionális felülvizsgálat nemcsak támogatja kapacitások kihasználásának maximalizálását, de segít elkerülni a mélyen rejtőző hibák és rossz beállítások okozta hatékonyságromlást. A felülvizsgálat elvégzésével még időben ellenőrizhetőek a gyári előírások illetve a jogszabályok módosulásai. A rendszeres felülvizsgálat nemcsak a hatékonyságot növeli, de költségmegtakarító hatása is látványos, mivel az eszköz problémákat még azok kritikussá válása előtt észleljük és ki tudjuk javítani. A folyamat automatizált és minden adatot / információt digitálisan is lementünk későbbi elemzés céljából.


Hol érdemes elvégeztetnünk a kalibrálást?


Egy igazán kiváló mérőeszköz kalibrálás szolgáltatáshoz a lehető legjobb felszereltségű laborra és szakemberekre van szükség. Ehhez a Tools Control egy saját labor épített, ami megfelel az ISO 17025 szabvány előírásainak - a vizsgáló- és kalibráló laboratóriumok felkészültségének kapcsán. Ezzel az infrastrukturális háttérrel képesek több mint tízezer eszköz vizsgálatát és kalibrációját elvégezni éves szinten. A vállalat munkatársai között vannak informatikus fejlesztők, metrológusok, méréstechnikusok és auditor szakértők. Ők együtt végzik az autószervizekben használatos szerszámok/eszközök felülvizsgálatát és kalibrálását. Ebbe beletartozik az akkreditálás, a hitelesítés, a joghatással való mérések, a kalibráció, és az újrakalibrálási idő - érvényesség beállítása valamint ellenőrzése. Közel 130 fajta berendezés és azok több ezer altípusának kalibrálását tudja a Tools Control elvégezni, többek között: adagoló előtöltők, adblue rendszerek, befecskendező szelepek, futóművek, mikrométerek, nyomatékkulcsok felülvizsgálatával.


Mik az előnyei Toolscontrol szolgáltatásainak?

  • időt spórol a szervize munkatársai számára
  •  nem kerül ki hibás szolgáltatás a keze alól a rosszul beállított eszközök miatt
  •  a lehető legpontosabb kalibrációs szolgáltatást kapja vállalkozása

A mérőeszköz kalibrálás és felülvizsgálat egy komplex, hosszútávú befektetés saját vállalkozásába, érdemes ezért megbízható vállalkozást választani

meroeszkoz_kalibralas_tools_control.jpeg

Ultrahangos fogkő eltávolítás Budapesten

Az egyik legnépszerűbb fogászati szolgáltatás a fogkő eltávolítás. Sajnos az ételek és italok fogyasztásának köszönhetően elég sok színezőanyaggal érintkeznek fogaink, ráadásul egyes összetevők könnyedén meg is tapadhatnak a fogak felszínén. Ez az évek során felhalmozódott lepedék viszonylag egyszerűen eltüntethető, ezért érdemes viszonylag sűrűn igénybe venni ezt a fogászati kezelést.

rendelo_2.jpg

Az ultrahangos fogkő eltávolítás a szájhigiénés kezelések és eljárások csoportjába tartozik. Ezt a kezelést évente 1-2 alkalommal elvégezve biztosíthatjuk a fogak hosszú távú egészségét és a mosolyunk szépségét. Sőt sok ennél is kellemetlenebb fogászati probléma elkerülésében is segít nekünk.

A fogkő képződéséhez a fogakon lerakódó lepedék meszesedése vezet. A fogkő kialakulása elszíneződéshez, kellemetlen szájszaghoz, ínyvérzéshez sőt fogvesztéshez is vezethet ha elhanyagoljuk és nem kezeltetjük a lerakódásokat. Nemcsak a fogkő lerakódás miatt, hanem fogaink általános épsége érdekében is érdemes félévente fogorvosi kontrollra járni. A vizsgálat során, ha javasolja a doktorunk, akkor igénybe venni egy fogkő eltávolítási kezelést. Az ultrahangos fogkő eltávolítás során egy úgynevezett depuráló fejjel ultrahangos rezgéssel szétporlasztják a fogkövet. Ezután egy kíméletes, de erős vízsugár segítségével lemossák a maradványokat. Végül a fogak polírozása zárja a kezelést.

A makacsabb fogkövek eltüntetéséhez ellenben szükséges egy intraorális (szájüregi) homokfúvó használata is. A nevével ellentétben ez szintén fájdalommentes eljárás, de elsőre igen furcsa érzéssel járhat.

Érdemes mindig szakértőre (fogorvosra vagy dentálhigiénikusra) bízni a kezelést. Amennyiben Budapesten délnyugati részén érünk, vagy esetleg a XI. kerületben, akkor érdemes elgondolkodnunk a Pont32 Fogászat és Szájsebészet ultrahangos fogkő eltávolításán. A Móricz Zsigmond körtértől csupán pár perc távolságra van a kellemes és modern rendelő, így ideális lehet nagyon sok ember számára.