Találd meg!

Találd meg!

Speditőr cég feladatai

2018. június 05. - Nándoki Nóra

A speditőr cégek alapvető feladata az áruszállítás Ennek az iparágnak a képviselője a székelykeresztúri Szinker Srl., egy családi vállalkozásból 25 év alatt felépített speditőr cég. Azonban az alapvető szállítási feladatok egy igazán professzionális speditőr cégnél ma már számos egyéb feladatkörrel egészülnek ki.

Mik is ezek a további feladatok?

  • Előkészítés
  • Tanácsadás ügyfeleknek
  • Technológia biztosítása
  • Géppark karbantartása
  • Fizikai anyagmozgatás
  • Adminisztráció

Előkészítés:

A tervezési fázis során a speditőr cég kidolgozza az optimális útvonal, ütemezés és időpont terveket. A speditőr cég és a megrendelő is akkor tud értéket és profitot termelni, ha a legköltséghatékonyabb megoldást választják az egyes projekteknél, természetesen az értékmaximalizálás mellett.

speditor_ceg_szinker.jpg

Tanácsadás:

Egy hosszú távú üzleti kapcsolat lényeges részét képezi, a gyakori konzultáció az üzletelek között. Ennek segítségével könnyebben tervezhető válik a jövő mindkét fél részére, és a tervezett projektek lebonyolítása és ütemezése is egyszerűbbé válik.

Technológia:

A 21. századi trendek egyértelműen az egyre gyorsabban fejlődő digitális technológiák irányba mozdítják el a szállítmányozási iparágat is. Ma már alap követelmény a GPS alapú nyomon követes és támogatás, valamint a szoftveres logisztikai lánc menedzsment. A következő 5 év nagy változása lehet a Big Data bevonása a szolgáltatási rendszerekbe. Így például akár menet közben is történhetnek útvonal változások, balesetek, felújítások torlódások miatt.

Géppark:

Egy minőségi szolgáltatást nyújtó speditőr cégnek kiváló járműflottára van szüksége. A Szinker Srl. csak és kizárólag Mercedes kamionokat használ megbízhatóságuk miatt. Természetesen egy ilyen amortizáció súlyos tevékenységű vállalatnál jobban is amortizálódnak a kamionok, épp ezért a rendszeres felülvizsgálatot és karbantartást a saját szervizében végzi a cég.

Szállítás:

Az alapvető szolgáltatása egy speditőr cégnek. Itt már inkább az legfontosabb, hogy a szerződési feltétel kritériumainak megfeleljünk és a reputációink ne csorbuljon hibás teljesítések miatt.

Adminisztráció:

Minden vállalkozás rémálma az adminisztráció. Ebben az esetben is érdemes minél nagyobb részarányú digitalizációt alkalmazni és nagyban segíthetjük az üzleti kapcsolatainkat, ha tehermentesítjük amennyire csak lehet üzleti partnerünket ez alól. Csak arra figyeljünk, hogy ezt kommunikáljuk is felé.

A bejegyzés trackback címe:

https://talald-meg.blog.hu/api/trackback/id/tr9214014572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása