A mai kompetitív környezetben nem egyszerű talpon maradnia a cégeknek. Hatalmas nyomás nehezedik a magyar kis és közepes vállalkozásokra, hiszen mióta megnyitottuk határainkat a nyugati cégek előtt, rendkívül erős versenytársakkal kell felvennünk a versenyt.
Nyugaton már régóta tudják, hogy a siker kulcsa nem csak a minőségi termék, hanem a szuper megjelenés is. Olyan ez mint egy állásinterjú: jól kell kinéznie a polcon a terméknek, különben nem fogják elfogadni az emberek, hogy minőségi árut látnak az orruk előtt.
Az arculattervezés szolgáltatásokat sok cég fenntartásokkal kezeli a mai napig: nem adnak eléggé a látszatra és az arculattervezés az a költség amin spórolni szeretnének. Nagyobb hibát nem is követhetnének el: elszalasztják a lehetőséget rengeteg dologra:
- visszatérő vásárlókat szerezhetnének
- kitűnhetnének a tucattermékek közül
- lojálisabb munkatársakat szerezhetnének, akik büszkék arra, hogy a cégnél dolgozhatnak
A Marketing21 ügynökség éppen ezért indította el a modern arculattervezés szolgáltatását, ami hiánypótlónak tekinthető a piacon. A cég nem csak azért előnyös választás, mert egységessé varázsolja a arculatot (erre egyébként bármelyik grafikai stúdió vagy kreatív ügynökség képes lenne), hanem azért is mert innovatív szemlélettel tervez. A szolgáltatás középpontjában azok az eszközök állnak, amelyek egy modern marketing rendszerhez szükségesek. Webes logót terveznek, elkészítik a honlap ikonját is, tehát az online térhez igazított arculattervezést kínálnak.