Találd meg!

Találd meg!

Éjszakai duguláselhárítás olcsón

2019. július 09. - Nándoki Nóra

Múlt este áthívott egy barátnőm. Rendeltünk kaját és borozgattunk. Nagyon jól éreztük magunkat. Ezer éve nem találkoztunk, így volt mit megbeszélni. Főleg munka és a közelgő spanyolországi nyaralás volt a téma. Közben betömtük a gyros tálat és tinédzserkori kedvenc zenéinket hallgattuk. Elég késő volt mire hazaértem és csak gyorsan le akartam tudni a zuhanyozást. Amint megengedtem a hűsítő vizet a lefolyó bugyogni kezdett és nagyon fura szagokat árasztott. Természetesen nem akartam elhinni, hogy ez velem történik. Pedig de. Dugulás az éjszaka kellős közepén.

ejszakai_dugulaselharitas_olcson_1.jpg

Azonnal elkezdtem gyors házi lefolyótisztító receptek után kutatni a neten. Beleöntöttem a zuhanytálcába egy liter ecetet két zacskó szódabikarbónával. De nem változott semmi. A duguláselhárítás biztos nagyon drága, gondoltam. Nem hittem volna, hogy létezik éjszakai duguláselhárítás olcsón. Viszont kis keresgélés után találtam egy tapasztaltnak tűnő csapatot. Akik ráadásul kifejezetten Budapesten dolgoznak és jó árban. Felhívtam őket, és megígérték, hogy egy órán belül házhoz jönnek. Nem is telt végül olyan sok időbe, a dugulást pedig tíz perc alatt megszüntették. Ha legközelebb lefolyó tisztításra szorulok is őket fogom hívni és ajánlom az ismerőseimnek. Nagyon megbízhatók és igazán profi szakemberek.

A bejegyzés trackback címe:

https://talald-meg.blog.hu/api/trackback/id/tr7014925694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása